Thursday 28 April 2016

INTRODUCTION of 2hearts.. yeayyy!

Assalamualaikum.. i know i'm new in blogger's world, but its okay. i'm learning. 


I'm Fatin, but call me Fat, not 'fat'(gemuk). say fatin but remove 'i' and 'n' at behind and you got my name.. yeayyy!! k. no one excited.. i'm from Terengganu,Malaysia. Country that famous with foooodssssss, haha, that's a lot. and Terengganu famous with keropok lekor, omy! terliuq ceq. my father from Kelantan and my mother from Kedah.


The point I'm start the blog is i want to exposed myself to english, i'm not really good in english but i'm learning. still learning. otherwise, i'm a skincare junkie so i thought it will be nice if i can sharing my thought toward skincare, making review and sharing a little bit of my life.. why not, right?

move on with the blog address, why 2 hearts? actually this blog will be manage by two persons, me and my beloved young sister. we're skincare junkie, seriously crazy about skincare. for make-up thing, she(my sister) is not good in make-up, but i'm moderate in make-up. i love make up, unfortunately i don't make-up on my face. i just make-up for other person because i don't really like heavy make-up, prefer simple and moderate. it will be easy for me to go out.

maybe my sister will introduce herself soon, maybeeee.. i don't know..

Okay, that's all.. will be update soon.. 

p/s: my post will be in English and Malay. for those who are do not want to read in English just like my sister(she really lazy, lol), its okay, i write in Malay too. =)

_________________________________________________________________________________

*Versi Bahasa Melayu

Assalamualaikum, aku baru dalam dunia blog, aku tahu.. aku tahuu..tapi x pa.. aku masih belajar.

nama aku Fatin, tapi panggil je aku Fat. bukan 'fat'(gemuk). aku cepuk sapa2 panggil aku 'fat'(gemuk)*english xdak yang nie. haha, lantak hang(maafkan ceq yang tidak sopan.haha)* hangpa sebut fatin tapi buang je 'i' dan 'n' kat belakang (tiba2 hangpa rasa duk dlm kelas mengeja) dan hangpa dh berjaya sebut nama ceqqq... yeayy!! k, tak da sapa teruja.. aku dari Terengganu,Malaysia. negara yang terkenal dgn makanannnn.. haha, banyak kot. dan Terengganu terkenal dgn keropok lekor. omy! terliuq ceq. ayah aku dari Kelantan, mak aku dari Kedah*sebab tu ceq asyik tulis kedah ja*

sebab aku start blog nie adalah aku nak dedahkan diri aku sendiri dengan english, aku nie bukan pandai sangat english, biasa jah. tapi aku belajar, masih belajar. lagipun aku nie gila skincare jadi aku pikiaq elok jugak kalau aku kongsi aku punya pendapat tentang skincare, buat review dan kongsi serba sikit tentang hidup aku.



aku tau nanti ada tanya kenapa nama blog aku 2 hearts, awat? x dak nama lain ka?*kalau x dak org tanya pun, aku kisah apa. haha* sebenarnya blog ini akan diurus oleh dua orang, aku dan adik aku. kami nie penggila skincare, betui2 gila tentang skincare. bab make-up, adik aku tak pandai sangat make-up tapi aku sederhana. aku suka make-up tapi tak suka make-up diri sendiri. make-up orang lain boleh sangat, sebab aku x suka heavy make-up, aku lagi suka make-up yang mudah dan sederhana, senang aku nak keluaq jalan2.

nanti adik aku perkenal diri dia, mungkinn.. aku x taw..


okay,tu ja. nanti aku update lagi..



XoxO -Fat^^

No comments:

Post a Comment